سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عاشق شود و [عشق خود را] پنهان دارد و پاکدامنی ورزد، خداوند، او را بیامرزد و به بهشت درآورد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

لذت با قرآن بودن

* "چنانچه کسی بخواهد از جهت معنوی به جایی برسد، باید نماز اول وقت بخواند.اگر انسان بداند که خداوند متعال در همه حالات و زمانها از هر خوبی، خوبتر است، از انس با خداوند جدا نخواهد شد."      آیت الله بهجت

دعاکنیم برای همدیگه که انشا... نمازهامون همیشه قبول بشه و قلب هامون رو از گناه پاک کنه و بتونیم یه روزی واقعا درک کنیم که إِنّ الصَّلوة تَنهی عَنِ الفَحشاء و المُنکَر.

*اون معنویتی که نماز اول وقت داره و همچنین روحی که نماز اول وقت به بقیه فعالیت های زندگی می بخشه، تو هیچ زمانی به دست نمیاد.به امید اینکه نماز دست و پا شکسته ما بین انبوه نمازهای قیمتی امام زمان(عج) و اولیاء الهی که اول وقت بالا میره، راهی به ملکوت پیدا کنه و با همه عیب و ایرادایی که داره، به خاطر اونا قبول بشه.

*نماز اول وقت به جا آوریم که فرموده اند :"کسی که نماز را سبک بشمارد از من نیست."نماز انسان را از کارهای زشت و ناپسند باز می دارد ویاد خدا از نهی از فحشاء و منکر بزرگتر است.

*اشخاصی در اطراف ما هستند که به نماز خواندن اهمیتی نمی دهند و یا اگر هم بخوانند، آخر وقته! از خدا میخوام که خودش نور عشق و محبت خود را در دلشون ایجاد کنه تا بتونن همیشه نمازها رو برپادارند.به خصوص در اول وقت.

 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/6/16 ::: ساعت 2:28 عصر :::   توسط لذت با قرآن بودن 
    نظرات شما: نظر