سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از آنچه نمی دانید نمی ترسم؛ اما بنگرید در آنچه می دانید چگونه عمل می کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

لذت با قرآن بودن

افتخار8هشت این شد که آمد نور8

هم زمین هم آسمان از مقدمش پر نور گشت

 گل تقدیم شما

دوستان ای سرفرازان ،حافظان لوح محفوظ خدا

می نگارم نامتان را توی ذهنم با مدادی از طلا

گل تقدیم شما 

نوگل کلاس ،بنفشه پاس دار روزهای نوجوانی

فائزه خانم الهی چون صنوبر شادمانی

گل تقدیم شما 

سارای عزیز شما مرغ خوش الحان کلاسی

دوست من ،فائقه جون گلبوته ای از گل یاسی

گل تقدیم شما 

مرضیه خانوم ما گلخانه ی گلهای نوره

عاطفه خانوم ز کینه و بدی والله دوره

گل تقدیم شما 

زهره جون دلش مثل خانه ی رحمت و صداقت

رعنا و شکوفه هم دل می برن با هر تلاوت

 گل تقدیم شما

رئیس کلاسمون راضیه سایبان مهره

مثل یک باغ بهاره توی قلب او سپهره

 گل تقدیم شما

مریم عزیزمون جادوی عشقه وامیده

گلمون حسنیه با خلق نکویش رو سفیده

گل تقدیم شما 

دوستای نازنینم سمیه ،اکرم وسعیده

دستای بی ریاتون بذر صفا تو دل پاشیده

گل تقدیم شما 

مریم شماره1پرنده ی شوری ورحمت

سیما جون مهربون استاد ابتکار و خلقت

 گل تقدیم شما

فطمای اربعه مثل فرشته های خاکند

      دلاشون مثال آینه,صاف و بی ریا و پاکند

                          گل تقدیم شما                       

 چون طلا کوبش کنم از ذهن من بیرون مباد

می نماید یادتان قلب مرا هرلحظه شاد

گل تقدیم شما 

دوستان یاد شما آرامش قلب من است

بهترین خاطراتم با شماها بودن است

 گل تقدیم شما

خورده غبطه هر ملک بر جمله اعمال شما

آخرین حرفم بود این:

"خوش بماند حال و احوال شما"





  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 90/2/10 ::: ساعت 10:5 صبح :::   توسط لذت با قرآن بودن 
    نظرات شما: نظر